Wydawnictwo

Kategorie alfabetycznie

Nowości

Polityka wydawnicza w sferze nauki w latach 1944-1959 | D. Degen. | Toruń, 2014. | CZASOPIŚMIENNICTWO; PRASA
cena: 38,00 zł
cena: 63,00 zł
cena: 64,00 zł
cena: 29,40 zł
cena: 68,00 zł
cena: 38,00 zł
cena: 39,00 zł
cena: 28,00 zł
cena: 38,00 zł

Regulamin

BIBLIOFIL

ANNA JONCZYK – SZPAROWSKA

 

ul. Jędrowizna 9a

92-007 ŁÓDŹ

tel. 42 679 26 77; fax: 42 679 26 77

e-mail bibliofil@bibliofil.com.pl

REGON: 472317056, NIP 728-112-43-47

 

Firma prowadzi sprzedaż książek przez Internet pod adresem: http://bibliofil.com.pl

 

I. Zamówienia

 

  1. Zamówienia od Klientów są przyjmowane poprzez stronę internetową www.bibliofil.com.pl 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana "Klientem"

 

Składanie zamówień przez Internet jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:

 

WYMAGANIA TECHNICZNE KORZYSTANIA ZE SKLEPU

Minimalne wymagania sprzętowe:

1. procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach

2. Pamięć operacyjna: 512MB

3. Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit

4. Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca

5. Mysz lub inny manipulator + klawiatura

6. Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s

 

Minimalne wymagania oprogramowania:

1. System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile

2. Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5

3. Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript

4. Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.

 

 

  1. Do dokonywania zakupów w Sklepie konieczne jest posiadanie konta poczty elektronicznej (e-mail). Aby założyć konto Klienta, należy uruchomić stronę internetową: http://www.bibliofil.com.pl/user/createAccount

i wypełnić formularz, w tym podać adres email i określić hasło do konta. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym. W przypadku otrzymania przez Sklep urzędowego zawiadomienia lub wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczanych przez Klienta, Sklep może uniemożliwić dostęp do tych danych.

 

  1. Informacje o towarach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów ze Sklepem. Każda płatność zrealizowana przez Klienta - z wyjątkiem płatności realizowanej przy odbiorze zamówienia - stanowi do momentu wysłania przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, przedpłatę na poczet realizacji zamówienia. W wyniku złożonego przez Klienta zamówienia, Sklep przesyła do Klienta specyfikację dokonanego przez Klienta zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail. Specyfikacja o której mowa w zdaniu poprzednim, nie stanowi potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, zostanie wysłane na podany przez Klienta adres e-mail, stanowiąc oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej, niezwłocznie po zweryfikowaniu przez Sklep dostępności towarów.

 

 

 

  1. Aby złożyć zamówienie należy wybrać interesujące pozycje, wypełnić formularz dotyczący sposobu płatności, dostawy oraz dane bilingowe. Po wypełnieniu ww. danych należy „przejść do potwierdzenia”. Po zweryfikowaniu poprawności danych należy kliknąć przycisk „Potwierdź” celem zakończenia zamówienia.

 

  1. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość E-mail z informacją o zamówieniu wraz z linkiem, który należy kliknąć w celu potwierdzenia złożonego zamówienia. Nie potwierdzone zamówienia nie będą realizowane.

 

  1. W celu uniknięcia ewentualnych rozbieżności pomiędzy stanem w sklepie a stanem faktycznym, użytkownik po potwierdzeniu zamówienia, otrzyma drogą elektroniczną powiadomienie o dostępności danego produktu.

 

  1. Dopiero po potwierdzeniu dostępności produktu, należy dokonać wpłaty na rachunek firmowy

 

mBank S.A. 45 1140 2017 0000 4302 1306 2102

 

  1. Każdy Klient otrzymuje od Księgarni na dowód zakupu paragon lub fakturę VAT. Jeśli faktura VAT ma być wystawiona na firmę, należy podać dane oraz NIP firmy. Dokonując zakupu na firmę w Księgarni, Klient automatycznie zgadza się na wystawienie faktury VAT bez podpisu.

 

  1. Zamówienie na towary zostanie zrealizowane, jeżeli będzie zawierało adres i telefon odbiorcy oraz adres jego poczty elektronicznej. W przypadku podejrzenia podania nieprawdziwych danych lub nieuczciwych zamiarów zamawiającego, Księgarnia zastrzega sobie prawo do niewysyłania towaru.

 

  1. W przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma następujące możliwości:

 

- częściową realizację - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia

         dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów;

        - anulowanie całości zamówienia;

 

Jeśli Klient dokonał zapłaty za towar objęty zamówieniem - Sklep zwróci należność - Jeżeli Klient dokonał płatności przelewem elektronicznym, za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych, zwrot należności (na przykład z tytułu anulowania złożonego Zamówienia lub odstąpienia od umowy) następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła pierwotna płatność. Konsument może również wyrazić zgodę na dokonanie zwrotu przy użyciu innych środków płatniczych, niż użytych w początkowej transakcji, które nie będzie wiązało się dla niego z poniesieniem kosztów. Jeżeli Klient dokonał płatności przy odbiorze Zamówienia (płatność za pobraniem), Sprzedawca poprosi Klienta o podanie numeru rachunku bankowego w celu dokonania zwrotu należności, jeżeli Klient wyrazi zgodę na ten sposób zwrotu płatności.

 

 

II.  Zmiany w zamówieniach

 

        Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować do momentu przygotowania zamówienia do wysyłki. Aktualny status zamówienia dostępny jest po zalogowaniu na konto Klienta. Wprowadzanie zmian możliwe jest także poprzez kontakt z Księgarnią Bibliofil za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej biuro@bibliofil.com.pl lub telefonicznie.

 

        Zmiany zlecane telefonicznie, będą wprowadzane wyłącznie po zweryfikowaniu Klienta jako właściciela konta. Modyfikacje dotyczące: adresu Klienta, adresu dostawy oraz zawierające polecenia zwrotu należności będą przyjmowane tylko poprzez adres poczty elektronicznej biuro@bibliofil.com.pl

 

III. Odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając w/w wypełnione oświadczenie na adres sklepu: BIBLIOFIL Anna Jonczyk – Szparowska, ul. Jędrowizna 9a, 92-007 Łódź, oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu.

Razem z towarem należy zwrócić dowód zakupu (np. paragon, fakturę, potwierdzenie przelewu) oraz podpisany formularz zwrotu.

 

  1. Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie został w żaden sposób zniszczony przez Klienta. Zwracane towary muszą być kompletne. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

  1. Księgarnia gwarantuje zwrot ceny towaru wraz z kosztem wysyłki w ciągu 14 dni o dnia otrzymania formularza zwrotu dotyczącego odstąpienia od umowy. Sprzedający ma możliwość odroczenia terminu zwrotu płatności do czasu otrzymania i oceny  stanu towaru. Sprzedający dokona zwrotu należności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został wybrany przez Klienta przy zakupie, chyba, że Klient zgodzi się na inny rodzaj płatności. Klient płaci za odesłanie zwracanego towaru.

 

 

IV. Anulowanie zamówienia

 

Złożone zamówienie może być anulowane tylko drogą elektroniczną za potwierdzeniem telefonicznym pod nr 42 679 26 77. Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze zrealizowane

 

 

V. Reklamacje

 

  1. W przypadku reklamacji towaru prosimy o niezwłoczne przesłanie Pocztą Polską wadliwego towaru do Księgarni. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną niezwłocznie odesłane na wskazane przez Klienta konto bankowe po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu wraz z opisem przyczyny zwrotu.

 

  1. Jeżeli reklamacja będzie uzasadniona, towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, jeżeli tylko będzie taka możliwość. Za towar wadliwy uznaje się towar, która posiada wady techniczne. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych, jednakże Księgarnia podejmuje wszelkie kroki, aby reklamację rozwiązać w jak najkrótszym możliwym czasie.

W przypadku odrzucenia reklamacji, towar odsyłany jest na koszt Klienta.

 

  1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.

 

VI. Sposoby płatności:

 

- przelew

- płatność przy odbiorze

 

 

 VII. Dostawa

 

Zamówienie na towary zostanie zrealizowane w ciągu 14 dni roboczych od momentu jego potwierdzenia przez Klienta (średni czas oczekiwania na przesyłkę 3-5 dni). W przypadku trudności z realizacją, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Termin dostawy może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Księgarni. Księgarnia nie odpowiada za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez Pocztę Polską oraz firmy kurierskie.

 

a)    Poczta Polska – koszt dostawy 10,80 zł ( brutto)

b)    Kurier ( Fedex) – koszt dostawy 15,00 zł ( brutto)

 

Polityka prywatności

Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) dane osobowe nabywcy zostaną wprowadzone do bazy danych bibliofil.com.pl wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawienia.

 

Inne postanowienia

Nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli i prezentowane są w Księgarni wyłącznie w celach informacyjnych.

 

Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) dane osobowe nabywcy zostaną wprowadzone do bazy danych bibliofil.com.pl wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawienia.

Informacje zawarte w aplikacji pod adresem http://bibliofil.com.pl nie są (o ile nie zaznaczono inaczej) traktowane jako oferta w świetle wymogów Kodeksu Cywilnego